Od pondelka 20. 4. 2020 sa upravujú úradné hodiny MÚ - pre podateľňu, oddelenie evidencie a hlásenia pobytov, oddelenie overovania podpisov a pokladňu a iné odbory a oddelenia miestneho úradu v osobitých, naliehavých a núdzových prípadoch (na základe predošlej telefonickej alebo e-mailovej dohody) a to nasledovne:
Pondelok: 8:00 – 11:00 13:00 – 16:00
Utorok: 8:00 – 11:00
Streda: 8:00 – 11:00 13:00 – 16:00
Štvrtok 8:00 – 11:00
Piatok: 8:00 – 11:00
Miestny úrad Bratislava-Ružinov naďalej funguje v obmedzenom režime so skrátenými úradnými hodinami bez vstupu občanov do úradu. Stále zostáva v platnosti, že až do odvolania sú na MÚ zrušené stránkové dni, týka sa to aj kancelárie prvého kontaktu. Podateľňa má zriadené pre občanov vysunuté podacie okno v priestoroch prvého kontaktu.
- V záujme ochrany zdravia všetkých občanov, ako aj pracovníkov miestneho úradu, sa občania aj naďalej môžu obracať s požiadavkami na jednotlivé oddelenia nášho úradu prostredníctvom e-mailových alebo telefonických kontaktov, ktoré sú zverejnené na www.ruzinov.sk ako hlavné kontakty v čase koronavírusu.
- Osobný styk s občanom je umožnený len v prípade, kedy účastník stavebného konania potrebuje nahliadnuť do spisu. Je to možné výlučne na základe predošlej telefonickej dohody, v presne stanovenom termíne v miestnosti, ktorá je na to špeciálne určená, v tomto prípade sa jedná o kanceláriu č. 22 na prízemí vo foyer. Upozorňujeme, že bez rúška (alebo vhodnej alternatívy) a rukavíc nebude vstup do tejto miestnosti na nahliadnutie povolený ani v prípade, že má klient dohodnutý termín.